Iklan

Tuesday, April 6, 2010

Bile nak present?

Aku dapat banyak pertanyaan yang rimas aku nak jawab dek kerana aku tak terlibat lagi dengan subjek projek nih.

Aku tau kegusaran pelajar aku berkenaan hal pelajaran diorang. ada la sorang tu saje beborak...alahai cik, awat jam kredit utk subjek ni sikit sangat. padahal banyak masa habis ke dia.

aku jadi kaget. aku nak jawab hape. ye kan jer la lol. mmg di akui sikit sangat kredit hour utk projek dalam sistem politeknik. utk sem 5 cuma 1jam kredit jer.

utk sem 6 lak, projek akhir pula hanya 1.5 saja. kalu iktkan, 1 kredit tu sama ngan subjek ko-kurikulum. manakala 1.5 lak sama ngan subjek agama. alahai, ciput jer. dapat A pon xbagi kesan banyak pada CGPA.

dah tu gane. yg buat menatang silibus bukan haku. orang len. ada jawatankuasa yg ditubuhkan utk setiap subjek yg ditawarkan di politeknik. orang bawahan cam aku nih. SYMP. saya yang menurut perintah.tak buat kena lol.

Bulan 7 ni sem baru. silibus baru akn ganti yg lama. ada or tak perubahan pada kredit hour aku kurang pasti.

yang pastinya, present utk sem 6 akan diadakan 2mgu selepas sem 5 present. itu dah jadi amalan. huhuhu

so, cemana nak present? entri len kali pulak lol.

MOHD SHAHAROM BIN IDRIS
JKE, PTSS
2010

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. lor, nape delete ko nye komen. nak gak tgk respon student or netters bila saya wat blog ni cam blog diary. huhuhu

    ReplyDelete
  3. sowi en..

    waste our time, energy n money. yg lg 1 wt penat otak..mmg la kte dpt xperience yg penting..cm xbbaloi je..

    *tp nk wt cm ne... dh owg ats wt cm tu.. kte ni student je.. jrg2 kot dowg nk dgr pe kite kata.. hmm..mby de sbb dowg wt cm tu..

    ReplyDelete
  4. npe xstate detail pn psl bku presnt n draft???
    uiiii...tekanan nie...
    xckp pn draft nk bpe bab??
    ley lak ltak a,b,c...z(nseb bek xsmpai z)cm2....

    ReplyDelete
  5. bkn ker dlm post2 yg lepas(sem julai 09) dah tulis.

    kena refer yg entri2 lama gak..blog ni tak berapa nak update sbb penyelaras tak reti guna lol...

    hope leh kurangkan tekanan tuh.

    tq.

    MOHD SHAHAROM BIN IDRIS
    JKE, PTSS

    ReplyDelete